Pazartesi, Aralık 03, 2007

yapılacak olan 3 sunum ve 2 raporun verdiği gerginlik

garip bir şekilde boş olduğum zamanlarda değil de, sınavlarımın sunumlarımın ve ödevlerimin üst üste geldiği zamanlarda bloguma yazmak istiyorum. bu sayede boşalıp rahatlıyorum zannedersem.

şimdi size programımı anlatmak istiyorum

çarşamba günü sunum ve rapor

haftaya salı sunum ve rapor

haftaya cuma sunum ve ödev raporu

salı günkü ödevim nispeten kolay ancak openoffice'le ateşkes imzalayıp sunumumu bitirmem gerekiyor. çünkü anlamadığım bir hatadan dolayı sürekli sunumlarımı yiyor. haftaya salı günü olan sunumun makalesi ise hayli uzun ve daha başlamadım. ancak cuma günkü ödev en zoru olacak. çünkü okumam gereken 10-15 arası makale var ve hepsi de en az 7-8 sayfa. offff baktıkça gözümde büyüyor.

yarın akşam eve gelmeden önce bi kaç koli redbull ve burn almayı planlıyorum. yoksa bu zorlu 2 hafta geçmez. haftaya gazetelerde şöyle bir manşetle karşılaşmanız olasıdır:

"yüksek lisans öğrencisi ders çalışırken öldü"

şans dileyin bana......

Hiç yorum yok: